Zalany MacBook Air, Pro - naprawa

Expresowe usługi dla klientów B2B.

Chwila nie uwagi, stało się
, kawa, herbata czy lampka wina i nasz MacBook został zalany.

Wbrew naszej woli i w najbardziej niedogodnym momencie kiedy go potrzebujemy.

Gdy to już się wydarzy, zachowajmy zimną krew!
Odłączmy zasilanie, wtyczkę zasilacza Magsafe lub USB-c.
Odłączenie urządzeń peryferyjnych podłączonych do Macbook Pro / Air
Nie zamykamy klapy wyświetlacza aby ciecz nie przedostała się do matrycy.
Przekręcamy na lewy lub prawy bok żeby jak najwięcej cieczy wydostało się na zewnątrz.
Jeśli czujemy się na siłach do otwarcia dolnej obudowy odpinamy baterię.
Pozostawiamy do swobodnego schnięcia, nie suszymy suszarką itp…
Zabezpieczamy do transportu i jak najszybciej dostarczamy do serwisu serwisu.
Należy pamiętać że gwarancja standardowa nie obowiązuje w przypadku zalania.

Nie jesteś w stanie sam odłączyć baterii ? Skontaktuj się z nami.

Jak najszybciej dostarcz MacBook do naszego sewisu Armands w celu odłączenia baterii.

Twój MacBook wymaga pomocy?

Skorzystaj z naszej oferty i umów się już dziś!

Dla TOP klientów B2B przygotowaliśmy usługę Armands Express.

Jeżeli zareagowałeś zgodnie z naszymi zaleceniami, ryzyko uszkodzenia płyty głównej maleje i zakres naprawy może dotyczyć wyłącznie wymiany klawiatury, i ewentualnego czyszczenia laptopa. Wszystko zależne jest od ilości wylanej cieczy oraz czasu w jakim zalany MacBook zostanie dostarczony do serwisu.

Pamiętaj, nie próbuj włączać i ładować laptopa po osuszeniu

Odradzamy takiego postępowania ze względu na spowodowanie jeszcze większych uszkodzeń.

Jeśli stało się inaczej, doszło do głębszej penetracji cieczą elementów elektroniki ulec uszkodzeniu mogły:

Uszkodzona płyta główna – zaawansowana naprawa płyty głównej po zalaniu, wymiana płyty głównej
Uszkodzona klawiatura – wymiana topcase z klawiaturą, Multi-touch oraz Touch Bar (wymieniamy również samą klawiaturę w oryginalnym topcase)
Uszkodzony gładzik – wymiana Multi-Touch
Uszkodzony panel dotykowy Touch Bar – wymiana Touch Bar (topcase)

Na wszystkie naprawy udzielamy gwarancji realizowanej w naszym serwisie.

By nabrać pewności co tak naprawdę zostało uszkodzone, zapraszamy do siedziby firmy ArmandS, gdzie bezpłatnie zdiagnozujemy* usterkę.

Nie przerażaj się kosztami. Przyjdź, a wspólnie znajdziemy wyjście z sytuacji, najbardziej Państwa zadowalające.

* – Warunki Bepłatnej diagnozy znajdziesz tutaj